POŽÁRY.cz

středa 23.05.2012 | směna C

Zásahový oblek Fénix III, co vás čeká?

V první polovině tohoto roku obdržela naše redakce jeden kus zásahového ochranného obleku Fénix III, určeného zejména pro profesionální jednotky hasičů. Po dobu několika měsíců byl nový model nomexového oděvu běžně používán u výjezdu a tak si o tom,…


  • Co se týká šlí, nesouhlasil bych tak úplně s tím, že řešení na cvoky je ideální, třeba nám se u zásahu stalo, že se kolegovi odeply šle a kalhoty u Fireman V mu málem spadly (během chůze). Nic příjemného.
    08.11.2008 08:48
    • Hm v dýchači něke v horku a zakouřeném prostoru a ještě když něco neseš to není nic příjemného. Myslím si, že někteří výrobci pořádně neprotestují výrobek, než jej hodí na trh.
      08.11.2008 09:01
    • Za x let používání Firemana IV a V se mi to nestalo a ani nikomu z xx známých. Jinak netvrdím, že je to ideální řešení, ale rozhodně lepší než pevné našití jako na Fénixu. Jak k tomu prosimtě došlo, že se mu odeply? Vpředu i vzadu je dvojí cvok, na který je upnou, že povolí jeden, beru, ale dva naráz, to je echt náhoda.
      08.11.2008 09:35
      • Normálně při zásahu, naneštěstí v zakouřeném prostoru, nic příjemného, kolega mu to spravoval, zkrátka se to rozeplo. Asi je problém najít ideální řešení, to že je to napevno všité vadí při výměně – souhlasím, ale zase je to sichr. Chtělo by to najít nějakou střední cestu, tzn. aby to pořádně drželo a zároveň to bylo lehce vyměnitelné.
        08.11.2008 21:19
        • Fakt čumim, oba najednou. Že to nebylo nic příjemného, to věřim. Jinak máš recht, je to o tom, najít zlatou střední cestu. On každopádně nebude extra problém i ty přišité vyměnit – zaslat výrobci a udělaj to, stejně jako DEVA, ale je to časová ztráta a co člověk bude mít na výjezd? Cvoky resp. kšandy na ně si můžeš vyčenžnout sám.
          08.11.2008 21:28
    • Naprosto souhlasím. Taky se mi urval na Firemanu ten vzadu na kšandě a nic moc řeknu vám. Urval jsem ho při nějakém pohybu dýchačákem. Naštěstí držel ještě ten jeden, ale pořád jsou s tím problémy a nejsem sám, kdo to tak má. Stalo se mi to dvakrát. Možná ty Tigery se sucháčem jsou lepší řešení, ale nemám to vyzkoušený.
      08.11.2008 13:14
      • Já nikomu nevnucuju svůj názor ohledně cvoků, jen hledám jiné řešení. Mluvím o něm, protože mi toto nikdy neselhalo a nejen mě. Nikde nepíšu, že je bezchybné a nejlepší, jak je vidět, jsou kolegové s opačným názorem a zkušeností a to je v pořádku. Ať je to co je to, nikdy nebude stejná věc vyhovovati všem.
        08.11.2008 13:44
        • Však já na tebe přece nějak neútočil. Prostě tobě se to nestalo, mně jo, je to jen o tom, kdo má jakou zkušenost s těmi kalhoty. Zajímalo by mě jak je to s těmi suchými zipy, jestli vydrží i delší používání a jak moc drží apd.
          08.11.2008 14:23
          • Vždyť nic neříkám. Jen kvituji, že má také někdo jinou zkušenost než já :-)
            08.11.2008 14:31
            • Tak to jo, já jsem myslel, že jsi ten můj první příspěvek nějak zle. Tak ok.
              08.11.2008 14:34
            • oprava: zle pochopil :-)
              08.11.2008 14:34
          • Ted jsem se dival na posledni Fireman V co mame ve stanici, uz tam jsou suche zipy, vypada to bytelne, uvidime casem.
            08.11.2008 22:02
  • Tebe je škoda na hasiče, tomu říkám pořádná recenze, vlastně ne tam nahoře bytě zkazili .-). dělej to co děláš, děláš to dobře. :-).
    08.11.2008 09:18
  • Super článek…a fotky jsou velmi výstižné..Díky
    08.11.2008 09:42
  • Vasku, super recenze, hlavne diky za upozorneni na ty sle, pokud si to dobre pamatuji, tak ve vyzabrojne meli skladem prave tu prvni verzi, takze mela 50mm refl. pasy, spatne ksandy atd. Takze si radeji necham usit novou verzi. Jinak bych mel jeste otazecku, jak je to s cistenim obleku? Da se prat nejak doma, pripadne v tech prackach na Firemany? Diky moc.
    08.11.2008 10:17
    • Údržba je stejná jako u obdobných obleků.
      08.11.2008 10:19
  • fajna recenze Vašku! Jen kdyby byla ještě cena < nebo = oproti konkurenci.
    08.11.2008 11:42
    • Marku, zkus kliknout na odkaz v článku, na webu Výzbrojny je e-shop, tam cenu najdeš, stejně tak i webu DEVY. Po tom jsem se nepídil a to záměrně. např. každý z prodejců těchto obleků má ceny trochu jiné a výrobci i individuální, takže by to asi nebylo zcela objektivní.
      08.11.2008 11:47
  • tak u Fenixe III mi příjde cena celkem srovnaná oproti diamondu, i cose tyka Fenixe II s firemanem III, ale půl roku tomu tam byl rozdíl znatelnější.
    08.11.2008 12:15
  • Vašku dobrá recenze. My u nás v jednotce máme Fénixy III, jsme s nima za 3 měsíce co je máme plně spokojeni. Cena mi přišla celkem rozumná, navíc jelikož jsem je objednával na PYROSu tak jsme dostali ještě 5% slevu.
    08.11.2008 13:07
  • Dobrá recenze! Fénixe III mám už taky, naprostá spokojenost. Jen ty kšandy stojí za h… Malé baterky nemáme, takže poutko na ně nám nechybí.
    08.11.2008 16:08
    • Mirku jako v čem ? Už jsou nové a široké :-) na každém Fenixu
      08.11.2008 16:40
      • Á, anonym rýpavý. Třeba má Mirek ještě starý model jako já, neřekl jaký má.
        08.11.2008 18:44
        • Ano, mám starý model, proto o těch kšandách píšu.
          09.11.2008 15:24
  • Chci se zeptat, jestli je ve standartu na obleku poutko pro přichycení přídavného ručního mikrofonu s reproduktorem k vysílačce a jestli mají kalhoty nějaké stahovací pásky v bocích pro doladění velikosti. Dík
    08.11.2008 16:57
    • Poutko je ve standartu, stahovací pásky nejsou. V lemu je „cosi“ elastického, takže i bez nich to jde.
      08.11.2008 18:42
  • Václave neuvažoval jsi o kariéře modela??Figuru na to máš:-) Jinak dík za pěknou recenzi.
    08.11.2008 17:50
    • Chachachacháááá, ROFL, teď jsi mě dostal… ty vychrtlé anorektičky na pódiu a mezi nimi… jak se tam vlní v bocích.. né, já fakt nemůžu, už jen ta představa, museli by to pódium vyztužit lešenovkama :-DDD. A ty šaty by museli vždycky spíchnout ze dvou :-DDD.
      08.11.2008 20:36
  • Vašku díky za parádní článek, srozumitelný a poučný i pro amatéry…
    08.11.2008 19:04
  • Vašku pěkná recenze,taktéž používám Fénix III a su sním nadmíru spokojen.Ale mně nepřipadají zase tak špatné až na tu barvu.Jinak se mě vůbec nepovolují a drží pořád a to stím dělám kolikrát šílené pohyby.Akorát mě trochu vadí obrácený sucháč na kabátě.S pozdra­vem Ondra
    08.11.2008 20:21
    • Díky, mě prostě kšandy nejdou dotáhnout atd. co píšu v recenzi. Ty nové jsou nesrovnatelně lepší. Jinak s obráceným sucháčem problém nemám a ani mi to nepřišlo, že ho má, ale když to píšeš, tak asi jo :-)
      08.11.2008 21:30
  • Připojuji se s chválou za článek. Vím, že to není jednoduché, ale jistě by tu nikdo nebylo proti, kdyby testů výzbroje a výstroje bylo víc :-).
    08.11.2008 20:42
  • Jen tak mimochodem… neexistoval tenhle oblek i ve variantě z materiálu PBI? Pokud se pamatuji, byl vystavován na loňském Pyrocaru, ne? Jen cena byla o něco vyšší, než u Fénixe.
    08.11.2008 23:23
    • kdyz si najdes velikostni tabulky, tak je tam uvedeny, stejne tak je tam uveden Fenix I, ale ten taky neni k dostani. Asi se rozhodli, ze zatim staci Fenix II a Fenix III
      08.11.2008 23:27
      • Ahoj Lukáši, víš teda co , když si to přeješ, tak já teda zařídím aby se Fenix I začal prodávat. :-) A bude to výborný výrobek poměr :cena-materiál. Než se párkrát vyspíš budeš ho mít OK ? Ahoj Normal
        09.11.2008 08:54
        • Kvuli mne to zarizovat nemusis, ja si koupim III :-D A myslis, ze kdyz se ted dvakrat (parkrat) vyspim, ze ho budu mit? ;-)
          09.11.2008 11:22
        • vždyt Fenix I není schválený, co jsem se ptal loni ve vyzbrojně tak ho ani schvalovat a dávat do výroby nebudou, ale celkem by mě i zajimal kouknout se na něho zkusit ho, cenou měl byt pod hranici firemana III, ale kdo vi? fascinoval mě na pyrosu oblek od Zieglera, takvý lepší PSII vypadal jak zasahový za 3500bez daně, ma s nim někdo zkušenosti?
          09.11.2008 14:40
          • zakulisni informace ;-) Fenix I je uz schvalen, PBI se stale schvaluje. Fenix I se zacne prodavat tento ctvrtek – proto to odpocitavani na akci na strankach VPO, kde si k fenixu I budeme moci objednat PS II za 50%…Dneska mi to aspon takto oznamila pani ve vyzbrojne ;-)
            10.11.2008 22:02
            • To jsou věci…,myslím že PBI se tu už řešil a stále vede v prodeji tmavě modrý.
              11.11.2008 11:47
    • Fénix PBI existuje, jen nevím, zda-li je již schválený.
      08.11.2008 23:58
  • Hlavně ale stránky výrobce jsou zářným příkladem, jak to nedělat… nebo vy jste tam něco našli?
    09.11.2008 00:54
    • co presne mas na mysli? ze tam nemaji zadne info o pozarnich odevech? nebo celkove design stranek?
      09.11.2008 01:22
      • Nejen o požárních oděvech, pokud se pamatuji, o policejních tam taky nic nemají. Což mě ale zase tak nepálí, jako ty pro hasiče. Design není tak špatný, ale obsah nějak vázne. Zkoušel jsem jak Operu, tak i MSIE, kdyby to mělo nějaké problémy, ale nikde nic.
        09.11.2008 01:32
    • Njn. to jsou holt čeští výrobci, to by si nikdo jiný nedovolil!
      09.11.2008 04:06
      • No to bych nerekl, ze to je vysada jen ceskych vyrobcu. Ono i spousta zahranicnich je, co se tyce informaci, nekde vzadu. Tento prispevek mi prijde, jako kritika tohoto obleku – podivejte se na vyrobce, nema info, oblek stoji za… To je jako na muj dotaz na chatu odpovedel, jake jsou vyhody nebo nevyhody, ze musi byt spatny, protoze by ho pouzivali u HZS, tomu tedy rikam argument!!!
        09.11.2008 11:25
  • Dobrý den, tento zásahový oděv fenix III asi bude výbornej. Ale zajímala by mě i jeho cena. Možna je uvedená v članku. Ale bohužel jsem to neobjevil.vJe pravda, že za kvalitu se musí platit.
    09.11.2008 15:49
    • V článku není, proc, to píšu o pár komentářů výš. Mrkni na web VPO, tam určitě cena je.
      09.11.2008 15:53
    • Výzbrojna požární ochrany je tam ceník www.vyzbrojna.cz/
      09.11.2008 15:59
  • Tak jsem po delší době na Požárech a musím uznat, že recenze Fénixa předčila mé očekávání. Václavovi za ní tímto děkuji, pěkně jsem si početl. Tyto obleky máme zatím dva ve staré verzi a jsou až na ty v recenzi popsané mouchy dobrý. Příští rok vezmeme asi další dva vychytané nové verze, jestli dostaneme peníze, což je zatím ve hvězdách :-(
    10.11.2008 11:21
    • Já děkuji za uznání, není tam psáni nic, co by bylo lží. Ze své zkušenosti můžu Fénixe III jen doporučit.
      10.11.2008 11:39
  • Chválím článek, dal určitě dost práce. Jen by mě Václave zajímalo jetsli bys mohl objektině porovnat tento oblek, například s tím inkriminovaným Tigerem, pro a proti, jestli mi rozumíš ;)
    10.11.2008 17:30
    • Těžko, VPO si to zaplatila, DEVA ne :-D
      10.11.2008 17:52
      • Těžko ty hlupáku, VPO si za článek nezaplatila ani korunu. Házíš sem informace a nevíš vůbec nic. Ty jsi viděl fakturu? Jakpak to víš, že nám za ten článek někdo zaplatil? Když nám DEVA půjčí oblek na testování, objeví se tu recenze taky. Když ne, není co testovat. Za recenzi rukavic nebo baterek nám také nikdo peníze nedal. Když nevíš jak to je, mlč a nevymýšlej si hlouposti.
        10.11.2008 19:36
      • Trochu přeháníš.
        10.11.2008 20:08
        • No nevím, je to podivné… Reklama všude…
          10.11.2008 20:27
          • Freeku že tě to baví.Proč už se konečně plně nevěnuješ svejm stránkám??
            10.11.2008 20:43
          • člověče, myslím, že tadys teda ťal vedle. Pokud je mi známo, tohle se normálně dělá..firma půjčí neplatí, udělá se recenze. Myslím že to tak valí i na jiných serverech (o mobilech apd…). Jinak chápu, že to pana Kavku tak naprudilo, ale vzhledem k tomu, že je ředitel by možná měl umět reagovat na jiné úrovni…
            10.11.2008 20:48
          • Jediné, co je podivné, je stan na Pyrocaru, příště už asi nepřijedeš, že.
            11.11.2008 11:16
            • Á, pan šéfredaktor přišel na to, že za dobrotu na žebrotu. Ano ano, tak to v životě chodí.
              11.11.2008 14:23
        • VPO nezaplatila nic, kdyby dala DEVA něco na test, je to tady, přesně jak píše Martin. Tak Freeku neplácej kraviny, o kterých nic nic nevíš. Hlupákem jsi byl již nazván, tak to nebudu opakovat.
          11.11.2008 11:15
      • DEVA nepotřebuje půjčovat obleky jhe to skoro státní podnik dyt vybyvujou celý HZS tak maje reklamu dost velkou.
        10.11.2008 20:26
    • Ty si myslíš, že to není objektivní????
      11.11.2008 11:12
      • Když si otevřu recenzi o něčem, co dodává jediná firma a nad tím je reklamní proužek té firmy, tak mi to tak přijde.
        11.11.2008 12:13
        • Freku ja ti nedam pokoj ( doufám že věříš že je to v tvém zájmu) – Před tím jsi psal že to Výzbrojna zaplatila. Věta jako fakt: A teď že ti to tak přijde. Takže upřesni které prohlášení je pravé a možná se dožiješ vánoc :-). Normal
          11.11.2008 12:23
        • Když najdu v nějakém časopisu test/recenzi a u něj reklamu na danou věc, myslím si o tom svoje.
          11.11.2008 12:59
      • věřím že je to objektivní, ale je to recenze jednoho obleku, mě by zajímalo přímé srovnání s Tigerem ;)
        11.11.2008 17:43
  • Ten „freek“ vám zase „dává“. J. Odrazil
    10.11.2008 18:11
    • Neboj, oni to co nevidět smažou :-(
      10.11.2008 18:37
      • Freku dal jsem ti omylem hlas:-), nicméně reaguji, máš natolik kvalitní vzělání, že by sis měl bý vědom, co svým nepodloženým prohlášením můžeš způsobit. Já už si to zažil :-). Věřím že jsi myslel jen na lehlký tón, že jsi nemyslel že by někdy Václava podlpatili. Profi hasiči jak dobře víš mají nejvyšší kredit u lidí a to hlavně za své morálnáí vlastnosti.hasiči Takže bych ti doporučoval se omluvit, nebo to uvést na pravou míru. Normal
        11.11.2008 10:48
        • Pokud to někdo pochopil jinak, než je uvedeno v příspěvku 11.11.2008 11:53, tak se omlouvám.
          11.11.2008 13:28
          • Stačí jednou :-)
            11.11.2008 13:37
            • Když se omlouvám, tak pořádně a všem. Aby všichni viděli, že také dělám chyby a že jich dělám hodně. A že se snažím je řešit, pokud o nich vím!
              11.11.2008 14:08
  • Ano, je to myšleno jako věta k zamyšlení. Pokusím se to vysvětlit. Nemyslím si, že by někdo dostal zaplaceno za to, že napíše něco konkrétního, to ne. Tento web existuje hlavně díky partnerům. Partneři přináší většinu peněz. Může si server dovolit napsat něco tak, aby se to partnerovi nelíbilo a přestal platit? Tak zní ta správná otázka. Doufám, že už jsem to vysvětlil dostatečně. Mám rád krátké a strohé věty, ale často se v nich nedá vyjádřit úplně přesně, takže se za možnou jinou interpretaci omlouvám.
    11.11.2008 12:53
    • Ty jsi tak drzý, že už to dál nejde. Nahoře se omluvíš a teď tu jakoby otázkou naznačuješ jinými slovy totéž – že je redakce neobjektivní proto, že od partnerů by jinak nezískala peníze na provoz webu. Tedy jinými slovy zkorumpovaná. A netvař se, že ti jde o kdovíjaké dobro věci. Jen se to snažíš okecat, ale na to ti nikdo neskočí. Ty jedna interpretace…
      11.11.2008 14:29
      • No a co s ním??On je vážně neskutečnej.Chápu že má potřebu se vykecat ale proč to dělá tady??má přece svůj web.
        11.11.2008 14:33
    • Prosím vás, páni redaktoři, nemohli byste někdo zajet do té dědiny nebo kde to ten člověk bydlí a vysvětlit mu to ručně, jak je to s tou objektivitou Požárů? My se vám klidně složíme na cestu… Tady už není jediná diskuse, aby druhý nebo třetí příspěvek nebyla nějaká pitomost od tohohle člověka a následné dohadování diskusi spolehlivě znechutí komukoliv.
      11.11.2008 14:33
    • Takže vlastně stále píšeš, že já jsem neobjektivní. Hochu, o něco si koleduješ, trefuješ se do mé osoby poměrně dlouho, teď asi začnu já. Server Požáry.cz pochopitelně může psát lecos, existenční finanční závislost na parterech nepopíráme, avšak to není důvod k tomu, psát lži. Nebo ty snad v tomto článku vidíš jen a pouze slova a fráze v superlativech? Já tedy ne a to jsem ho psal…
      11.11.2008 16:05
      • Václav Porkát: Je to psáno velice opatrně a žádná velká výtka tam není. A pokud ano, tak jen u věcí, které jsou již opraveny na nové verzi. Část věcí je udělána formou srovnání s ostatními (co je lepší než u konkrétní konkurence). Za předchozí příspěvek, který byl hodně nejednoznačný jsem se omluvil. Za tím novým (věta: Může si server dovolit napsat něco tak, aby se to partnerovi nelíbilo a přestal platit?) si stojím. Odpověď na položenou otázku si už musí každý najít sám (Může si server dovolit napsat něco tak, aby se to partnerovi nelíbilo a přestal platit?). Myslím, že není nic špatného na tom, že se člověk v případě pochybností zeptá.
        11.11.2008 16:18
        • Kdyby bylo co extra vytknout, objevilo by se to v článku. O Fénixu je napsán skutečný stav, myslím, že jeho uživatelé to mohou jen potvrdit. Na zbytek jsem ti odpověděl v předchozím komentáři.
          11.11.2008 16:24
        • Freeku, ono je to strasne jednoduchy. To co si preje objednatel reklamy muze byt jakekoliv, a melo by byt oznacene slovem placena inzerce – tedy je to jen a pouze nazor inzerenta a nemusi byt objektivni. Jinak je to z redakcnimi testy a beznymi clanky, tam si stoji za svym autor clanku a nasazuje svoje jmeno. Jasne? JJS
          11.11.2008 16:33
          • Přesně tak! Tak by to mělo být!
            11.11.2008 17:17
  • ale co blbnu žádný Lochovice :-)
    11.11.2008 14:44
  • jo jo Lelelkovice někde mam i číslo popisný kdyby ho někdo chtěl :-) mě to bylo divný že Lochovice nejsou u Brna :-)
    11.11.2008 14:52
  • dej tam polohu GPS a dame si jako stranicky (spise servernicky ukol) jej navstivit pri kazde jizde k Brnu jej soudruzsky navstivit :-). JJS
    11.11.2008 16:34
  • Mám to sice přes celou republiku ale souhlasim s JJS. Mažu koupit GPS a donucovací prostředky policie.
    11.11.2008 17:26
  • Panové my mame fenixy III a jsme s nima naprosto spokojeni ano ma par chybicek ale jinak je skvely a nemuzu na nej rici pul slova .S pozdravem Jaroslav (jinak recenze je skvela Vaclave)
    11.11.2008 17:56
    • Díky za komentář.
      11.11.2008 17:59
      • Takto to má byť, testovanie a následnú recenziu by mali robiť ľudia z terénu a nie len laborky. Veľmi dobre napísané a podané širokej verejnosti (najmä hasičskej). Ďakujeme
        13.11.2008 22:59
  • Předem říkám, že pracuji pro Výzbrojnu, aby tady zase někdo něco nevymýšlel, jsem taky dobrovolný hasič: Srovnání (materiálem) … Fénix I = Fireman III Fénix II = Fireman IV, V Fénix III = Fireman Tiger Fénix Extreme (PBI) = nesrovnatelný v ČR Jinak recenze si myslím, že byla objektivní, samozřejmě se za ni nic neplatilo, to by si nikdo nedovolil. Reklama na požárech je něco jiného. Oblek je bez chyb proto, že se vyvíjel s hasiči (ÚO Opava, Bruntál), atd. a stále se testuje..www.fe­nixteam.cz
    12.11.2008 09:53
    • a co třeba Fireman V PBI/KEVLAR? hm?
      12.11.2008 17:27
      • JJ… moje nepřesnost, za to se omlouvám. Spíše jde v tomto případě o způsoby ušití nejen o materiál v tom je to dost nesrovnatelné, ale jinak správná poznámka.
        13.11.2008 09:42
        • a jaky je teda rozdil mezi tema zpusobama usiti firemam na rukav co nezveda kabat uz davno
          13.11.2008 10:00
          • přijď si oblek vyzkoušet a uvidíš sám… podívej se na dosavadní recenze co psali sami hasiči…oni popisují ty rozdíly ne jen já. Je to o tom zkusit, vyzkoušet a pak se rozhodnout… nikdo tady nikomu nemá za cíl nutit.
            14.11.2008 12:49
            • ale ja to nemyslim zle normalne prosim o kratke vysvetleni co je jinak oproti konkurenci
              14.11.2008 13:01
            • Budu stručný a sdělím můj subjektivní názor (pro rejpavé čtenáře tzn., že je pouze a jen můj). Oblek Fénix mi příjde, že celkově jak se říká lépe padne a konkrétně pohyb v kabátu je takový volnější. Ale jak říkám, je to jen můj názor a jak je známo, tak co věc, to x názorů.
              14.11.2008 13:45
  • Mé vlastní hodnocení obleku je v podstatě srovnatelné s VP (nepoužíval jsem ho při zásahu, ale „jen tak“) snad jen kšandy jsem myslel, že jsou OK. Ale i jiní kluci co fénix testovali na to upozorňovali, že kšandy stojí za prd ;-). Jinak všichni kritici…přijďte a vyzkoušejte… a hodnoťte sami. P.S. Budu se těšit na srovnání s Tigerem ;-) v recenzi která se třeba udělá na základě této diskuse někdy v budoucnu.
    12.11.2008 09:56
  • Je nějáký výrazný rozdíl v Fenix I Fenix II a Fenix III třeba materiálové složení ,nebo předurčení obleku ,nebo se prostě jedná o označení stejného typu jak byl postupně vyvýjen ?
    24.07.2009 22:21
    • Jedna se o tri ruzne vyrobky. Srovnani je asi nasledovne: Fenix I – Fireman III Fenix II – Fireman V Fenix III – Tiger Slozenim je Fenix II a III totozny s tim, ze III ma navic kolenni, loketni a ramenni kevlarove vyztuze Fenix II, III se sklada z Europrotec kevlar twin (chrani proti plameni), GORE Fireblocker (chrani proti pruniku vody) a pak DUFELT …, ktery chrani proti pruniku salaveho tepla Fenix I se sklada z Nomexu (chrani proti primemu plameni), PU membrana (proti pruniku vody) a DUFELT, totozny s II, III Jinak letaky k fenixum jsou k dispozici tady: http://data.vyzbrojna.cz/produkty/phttp://data.vyzbrojna.cz/produkty/p
      24.07.2009 23:58
      • Aha moc díky to je to co jsem potřeboval vědět.
        25.07.2009 08:55
      • Aha moc díky to je to co jsem potřeboval vědět.
        25.07.2009 08:56
Informace o přidání komentáře

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé.

Pokud máte k tématu co říct, přihlašte se, nebo se zaregistrujte.

Také by vás mohlo zajímat…
Středočeský kraj Praha Pardubický kraj Kraj Vysočina Jihomoravský kraj Olomoucký kraj Zlínský kraj Moravskoslezský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Ústecký kraj Karlovarský kraj Plzeňský kraj Jihočeský kraj