Úterý 1. prosince 2020, slouží směna C. Jak poznáte hasiče v prchajícím davu? Jde opačným směrem.

Bezdomovcům vyhořel budlík a Octavia vlak nepřetlačila

Jednotka HZS SŽDC z pražské požární stanice zasahovala včera, 27.9. 2008 společně s kolegy od HZS ČR u dvou případů. V prvním hořela mostová kóje, obývaná bezdomovci na pražské Balabence, poté se u Dobříše střetla na přejezdu Škoda Octavia s projíždějícím osobním vlakem.

Jednotka HZS SŽDC z pražské požární stanice zasahovala včera, 27.9. 2008 společně s kolegy od HZS ČR u dvou případů. V prvním hořela mostová kóje, obývaná bezdomovci na pražské Balabence, poté se u Dobříše střetla na přejezdu Škoda Octavia s projíždějícím osobním vlakem.

<o:p></o:p>

<o:p></o:p>

<o:p></o:p>

<o:p>
</o:p>

<o:p> </o:p>

Na Žertvách, Praha 8, 27.9. 2008 13.01 hod. – 12/požár<o:p>
</o:p>

Jednotka vyjela vozem CAS 24/2500/400 – M3V v počtu 1+4, trať č. 011 žst.Praha Libeň, ul. Na Žertvách v km 404,485 k požáru odpadu v mostní konstrukci. Jednotka provedla převzetí požářiště od HZS hl.m. Prahy HS 3 Holešovice, která zasahovala s CAS 24 v počtu 1+5 před naším příjezdem a požár lokalizovala. Jednotka provedla v dýchací technice průzkum mostní kóje obývané bezdomovci, kde hořel odpad a poté provedla za pomoci vysokotlaku dohašení skrytých ohnisek.<o:p>
</o:p>

V mostní konstrukci se nezasahovalo při požáru poprvé, mnoho let tyto prostory obývají bezdomovci a tak se do těchto míst jezdí likvidovat hořící odpad (matrace a nejrůznější poklady, co si bezdomovci nanosí do svých ,,chýší“) i několikrát ročně. Nikdo s tím nic nezmůže, leda otvory v mostech zazdít, což ale nejde, neb uvnitř jsou kontrolní šachty atd. O příčinách včerejšího požáru tak nemá ani cenu spekulovat.
<o:p> </o:p>

Stará Huť, okres Příbram, 27.9. 2008 14.05 hod. – 23/DN<o:p>
</o:p>

Jednotka vyjela vozem CAS 24/2500/400-M3V v počtu 1+4, trať č.210 žel. přejezd Stará Huť v km 001,800, k nehodové události: střet vlaku s osobním automobilem s přívěsným vozíkem. Řidič OA odvezen se zraněním ZZS do nemocnice. Na místě zasahovala před příjezdem drážních hasičů JPO HZS Stčk PS Dobříš. Jednotky poté provedly společně odstranění přívěsného vozíku z kolejiště. Po ukončení šetření byla provedena asistence odtahové službě při nakládání vraku automobilu na odtahový vůz. Během toho bylo provedeno i protipožární opatření na OA, které nebylo možné provést dřív, neb škodovka po střetu s vlakem skončila na střeše v příkopu u kolejí a nešlo se nijak dostat k akumulátoru. Z tohoto důvody byl po celou dobu zásahu natažen preventivně zavodněný vysokotlaký proud. Škoda a příčina v šetření příslušných orgánů. 

<o:p></o:p>
-wap-

Sdílet