Sobota 20. dubna 2024, slouží směna C. Jak poznáte hasiče v prchajícím davu? Jde opačným směrem.

HLFA Scania 6×2

Představujeme další skvělý výrobek již dříve prezentované rakouské firmy Marte. Je to pomocný kombinovaný automobil postavený opět na podvozku Scania,tentokrát ale na šestikolovém.

Tento druh vozidel je určen především pro službu u podnikových sborů v petrochemickém průmyslu.

Základní TTD

Podvozek : SCANIA P 144 GB 6×2 340 PS
Převodovka : Allison World Series
Kabina : Scania Crew Cab
Osádka : 1+5
Celková hmotnost : 26000 kg

Nástavba : Marte – Concept 2001, vyrobena z hliníkových profilů(stavebnice)
Nádrž na vodu : 2000 l
Nádrž na pěnidlo : 1500 l
Zásobník prášku : 500 kg
Práškové zařízení : PLA 500 Total
Zařízení CO2 : KA 60 Total
Pěnový přiměšovač : Ziegler PROFOMAT
Čerpadlo : Ziegler FP 48–2 HHL,jm.výkon 4800 l/min při 8 barech,vysokotlak 200 l/min při 40 barech
Vysokotlaký naviják : 2×60 m na každé straně s pistolovou proudnicí
Monitor : EL 376,výkon 4000 l/při 8 barech,pneu­maticky výsuvný,dálkově ovládaný
Osvětlovací stožár : pneumaticky výsuvný, el.pohonem otočný,výkon 2×1000 W
Osvětlení nástavby a celková elektroinstalace ve voze : 24 V
Lanový naviják : Rotzler Treibmatic TR 030/5 o tažné síle 5000 kg
Hadicový naviják : 2 ks,pojízdný,v zad­ní části vozu,na hadice B
Ochrana dýchacích cest : DP Dräger integrované v opěradlech sedadel-5 ks

V další výbavě vozidla je ještě čerpadlo na kapalné uhlovodíky,ženijní nářadí,nastavovací žebřík apod.


Pro Požáry.cz Václav Porkát HZS ČD Praha
Sdílet