Středa 18. října 2017, slouží směna C. Jak poznáte hasiče v prchajícím davu? Jde opačným směrem.
Banner ZHT OK

Představujeme partnery IRON FIREMAN 2004

Velkopopovický Kozel uvádí v červenci svou novou televizní reklamu. Nový příběh volně navazuje na roční vysílání reklamy s tématikou opravy historického hasičského auta. Hlavní roli hraje samotný Kozel. Hasiči opět nemohli chybět na natáčení a výraznou měrou se podíleli na tvorbě reklamního spotu.

Natáčelo se v polovině května letošního roku v Hryzelech ve středních Čechách pod vedením zkušeného režiséra Grahama Rose, celý červen pak zabraly finální úpravy, střih a především 3-D animace hlavního hrdiny – Velkopopovického Kozla. Příběh se odehrává u venkovského rybníka a v místní hospodě. Díky mj. Hasičskému záchrannému sboru Českých drah bylo na natáčení dostatek vody všude tam, kde jí bylo třeba. Na celý příběh se diváci mohou těšit u obrazovek TV NOVA a TV PRIMA již od pondělí 12. července.

Kozel znovu bodoval v zahraničí. Velkopopovického Kozla provází v jeho jubilejním roce – 130. výročí založení pivovaru, jeden úspěch za druhým.

Po výrazném vítězství v kategorii piv plzeňského typu na Světovém pivním poháru (World Beer Cup) v USA, kdy Velkopopovický Kozel získal zlatou medaili se svým ležákem Premium a stříbrnou medaili se svým světlým výčepním pivem, zabodoval i u protinožců – v soutěži Australian International Beer Awards. Velkopopovický Kozel Černý zde získal zlatou medaili za první místo ve své kategorii. Jedná se o třetí největší profesionální soutěž na světě, porota je sestavena ze špičkových odborníků. Letošního ročníku se zúčastnilo 720 piv z celého světa.

Velkopopovický Kozel je nejprodávanějším českým tmavým pivem a v letech 1997, 1999, 2000, 2001, 2002 a 2003 získal také prestižní české ocenění Tmavé pivo roku.
Sdílet
Banner happyend OK