Sobota 20. dubna 2024, slouží směna C. Jak poznáte hasiče v prchajícím davu? Jde opačným směrem.

Letištní speciál Iveco-Magirus Cursor 6×6

Letištní speciál Swiss Air Force.

Představujeme další speciální požární automobil pro službu na letišti.Jedná se o velmi robustní typ Cursor z produkce firmy Iveco-Magirus,který je vyroben pro švýcarské vojenské letectvo,kde bude plnit roli prvního zásahového vozu.Je určený pro osádku 1+4 a veze si s sebou velmi rozmanité požární příslušenství.

TTD

Délka : 8.6 m
Šířka : 2.5 m
Výška : 3.8 m
Poloměr otáčení : 19 m
Max.celková hmotnost : 26 t

Motor : Iveco
Výkon : 398 kW(540 koní)
Pohon : stálý 6×6
Max.rychlost : 120 km/h
Zrychlení 0 – 80 km/h : 27 sekund

Vybavení

Vodní nádrž : 6000 l
Pěnidlo : 800 l
Čerpadlo : max.výkon 5000 l/min při 10 barech
Přimíšení pěny : postupné,3,6,8 %
Střešní monitor : průtok až 4000 l/min
Nárazníkový monitor : průtok 200 – 1200 l
Naviják : 2×,průtok max 500 l/min,hadice 40 mm,proudnice Turbo
Vlastní ochrana vozu : clonové trysky podél celého vozidla

Kabina

4× DP PA 4000 + 8 náhradních lahví
6× panoramatická maska
4× přilba Gallet F1
4× speciální rukavice

Nástavba

Osvětlovací stožár : pneumatický,2×1000 W,výška 5 m
Elektrocentrála : 5 kVA
Přetlaková ventilace
Vyprošťovací nářadí
Motorová pila
Rozbrus + el.rozbrus
Velká lékárna pro předlékařskou pomoc
Hasící přístroje všech druhů


Pro Požáry.cz Václav Porkát HZS ČD Praha
Sdílet