CAS 32 Tatra 148
Cisterna je majetkem městské části Brno-Sever a náš SDH ji má v užívání. Rok výroby 1979 a repas byl proveden v roce 2003.
Na vozidle byla zrepasovaná celá podvozková část vozidla, přetěsněn motor s převodovkou a namontován alternátor. Bylo také zrepasováno vodní čerpadlo s náhonem.Nástavba vozidla je celá nová včetně nádrže na vodu, která pojme 7.000 litrů vody. Pěnidlo pouze v kanistrech 75 litrů. Na střeše vozidla byla pouze
namontována přední lafetová proudnice a dále jsou na ní umístěny 2 hliníkové
bedny. Jedna je na ženijní nářadí a ve druhé jsou ve varhánkách složeny
hadice „B“ o délce cca 540 – 600 metrů.
V zadní levé roletě je elektrocentrála, kalové čerpadlo a další armatury.
V zadní části za výklopnými dveřmi je umístěn el. průtokový naviják s 60m hadicí, kde je místo i na plovoucí čerpadlo. Na zádi vozidla je namontována výstražná žlutá rampa a zábleskový modrý maják. Na střeše kabiny vozidla je rotační modrá rampa.
Čerpací zařízení bylo zachováno a ovládání plynu je na každé straně jak na T-815. Dále na každé straně jsou 2 výtlaky „B“. Otvírání nádrže na vodu je
vzduchové i vývěva. Nouzové otevření je možno ručně z pravé strany nástavby.
V levé přední části u čerpadla za roletou je uloženo: RHP S-6 2ks, PG-6 3ks,proudnice na těžkou pěnu, hydrantový nástavec, proudnice a hadice B a C.
V pravé přední části u čerpadla jsou uloženy hadice B a C s rozdělovačem, sekerka VRN, kanistry s pěnidlem.
V zadní části je výklopná police na VDP Saturn S-5 (S-7) 2ks a záložní lahve. V kabině v sedačkách jsou zabudovány 2ks dýchacích přístrojů, dále ruční lampy, kapesní RDST a mobilní RDST. Ovládání výstražné rampy je z kabiny.











načíst další obrázky ↓