Neděle 28. dubna 2024, slouží směna B. Jak poznáte hasiče v prchajícím davu? Jde opačným směrem.

Repase Tatry T148 CAS 32 – SDH Modletice

Tekoucí nádrž hasičské Tatry v Modleticích. To byl impuls ke krokům, které měly vést k nápravě stavu našeho zásahového automobilu. V první řadě bylo nutné sehnat nějaké finance. Nějaké větší finance.

Po mnoha jednáních se tento úkol podařilo splnit a začal se hledat dodavatel repase. Jako první orientační kroky posloužila dobře i diskuze vedená na tomto fóru.

Mnoho času v jednotce jsme strávili i tím, jakou verzi nástavby zvolit, nebo zda by nebylo vhodnější pořídit například Tatru 815. Výsledkem všech jednání bylo to, že si chceme naši Tatru z roku 1977 ponechat a dopřát jí nástavbu co možná nejvíce podobnou původní verzi.

V průběhu roku 2011 proběhlo výběrové řízení, ze kterého vzešel vítěz – firma Jana Adamovičová z Peček. Byla podepsána smlouva a nic nebránilo tomu, aby 3. září 2011 mohla být Tatra převezena k opravě.

Termín doby opravy byl smluvně stanoven na 65 pracovních dní. Během opravy bylo provedeno několik návštěv v dílně, kde se Tatra měnila. Práce probíhaly dle plánu a na pracovních schůzkách se řešily nastalé problémy. Těch ale nebylo naštěstí moc.

Průběh prací byl samozřejmě dokumentován a prezentován na internetu aby všichni viděli jak to pokračuje. Na sklonku loňského roku nastala ta chvíle, kdy jsme si měli auto vyzvednout.

Kvůli malému problému dodavatele nádrže už jsme to v prosinci nezvládli, ale hned druhého ledna tato slavnostní chvíle nastala.

Před námi už je jen jeden úkol. Doutratit pár desítek tisíc za dovybavení Tatry, které nám po repasi ještě zbyly :-)

No a na výsledek je možno se podívat na fotografiích.

Jiří Olmr, jednatel SDH Modletice
http://hasici.modletice.cz


PS: Asi jediná vychytávka na Tatře vznikla omylem, v zadní části nástavby byl vyčleněn prostor na dýchací techniku. Ty naše jednotka nemá, tudíž jsme vymysleli, že tento prostor báječně využijeme jako vysouvací věšákovou stěnu na naše zásahové obleky..

Sdílet