Středa 12. května 2021, slouží směna C. Jak poznáte hasiče v prchajícím davu? Jde opačným směrem.

Renault/Camiva a ostatní…

Představujeme vám speciální zásahovou mobilní požární techniku profesionálních hasičů podniku Doly Nástup Tušimice. Tatry v několika provedeních, terénní Renault/Camiva, sanitní Nissan Patrol GR, cisterna Praga a další.

Zásahová technika u HZSP DNT

CAS 24 – Renault Camiva CCF 4000 „první výjezd“

Vozidlo prvního výjezdu, které si poradí v každém terénu

Podvozek: Renault Midliner
Nástavba: francouzská firma Camiva
Rok výroby: 1996
Hmotnost: 12 000 kg
Osádka: 1+4
Nádrž na vodu: 3 500 l
Nádrž na pěnu: 400 l

Výbava: běžné vybavení CAS


CAS 24 – Praga Golden 4×4

Podvozek: Praga Golden 4×4
Nástavba: SPS – THZ Slatiňany
Rok výroby: 1998
Hmotnost: 14 000 kg
Osádka: 1+5
Nádrž na vodu: 3 500 l
Nádrž na pěnu: 400 l

Výbava: Běžné vybavení CAS, hydraulické vyprošťovací zařízení Lukas, motorová pila Stihl, pěnotvorné zařízení One-Seven, elektrocentrála Honda, přetlakový ventilátor, 6× přetlakový izolační dýchací přístroj Fenzy, prostředky k likvidaci neb. látek, pneumatické vaky


CAS 32 – T 815 6×6

Podvozek: Tatra 815 6×6
Nástavba: Karosa Vysoké Mýto
Hmotnost: 22 500 kg
Osádka: 1+3
Nádrž na vodu: 8 000 l
Nádrž na pěnu: 800 l


KHA 32 – T 815 6×6

Podvozek: Tatra 815
Rok výroby: 1991
Hmotnost: 22 500 kg
Osádka: 1+3
Nádrž na vodu: 5 400 l
Nádrž na pěnu: 800 l
Zásoba prášku: 1 000 kg


PHA 32 – T 815 6×6

Podvozek: Tatra 815 6×6
Rok výroby: 1989
Hmotnost: 26 000 kg
Osádka: 1+3
Nádrž na vodu: 3 000 l
Nádrž na pěnu: 6 000 l


UA – Nissan Patrol

Podvozek: Nissan Patrol 4×4 GR
Nástavba: Sanim
Rok výroby: 1996
Hmotnost: 2 700 kg
Osádka: 1+2

Výbava: shodná s výbavou vozů záchranné služby


U článku, který představuje HZSP DNT v rubrice „represe“, je ke stažení průjezd doly Camivou CCF 4000.

-wejwy-
Sdílet