LIAZku si hasiči v Brandýsku svépomocí opravovali několik let, prošla kompletní rekonstrukcí
V březnu roku 2016 obec Brandýsek zakoupila CAS K 25 LIAZ – původem od hasičů z Domažlic. Ta po čase a nutných opravách nahradila CAS 25 Škoda 706 RTHP.

Dne 30. 3. 2016 byla LIAZka za pomoci odtahové firmy Oplt úspěšně dopravena na obecní dvůr, kde byl vůz necelý rok odstaven.
Samotná oprava svépomocí začala v pátek 13. 1. 2017 demontováním poškozeného vodního čerpadla, které bylo nahrazeno repasovaným od firmy KOMET Pečky. To bylo vyzvednuto 25. ledna spolu s novými kulovými ventily a hliníkovými boxy na hadice. Následovalo kompletní odstrojení nástavby.

Veškeré vodní potrubí bylo opískováno nově nalakováno. Za darování dílů, které nebylo reálné opravit, patří poděkování kolegům hasičům z Rudné. V průběhu zbytku roku probíhala výměna poškozených částí rámu nástavby. Speciální poděkování patří panu Petru Kabešovi za výrobu nových částí rámu u zadní nápravy. V říjnu byla do Brandýsku dovezena nová plastová vodní nádrž firmou STS Prachatice a.s.
Následující měsíce byla rekonstrukce pozastavena a přednost dostaly jiné projekty, v září 2018 opustila LIAZka hasičskou zbrojnici, aby uvolnila místo v garáži.
Činnost byla obnovena první víkend v druhé polovině roku 2019. Do kabiny byly umístěny opěrky s integrovanými držáky dýchací techniky a byla odstraněna stará gumová podlaha. Autobaterie byly nově umístěny do kabiny pod zadní sedadla. V nástavbě tak vznikl další úložný prostor na vybavení.

Po návratu LIAZky zpět do garáže hasičské zbrojnice byly dokončeny plechové podběhy zadní nápravy a začalo broušení a čištění rámu vozidla a nástavby. V říjnu 2020 byl polepen strop a stěny kabiny kobercem a na podlahu byla položena nová guma, pokračovalo nastrojování interiéru kabiny a barvení rámu vozidla a nástavby.
Původní dřevěná podlaha nástavby byla nahrazena novými voděodolnými dřevěnými deskami.
Následovala příprava na umístění nové plastové nádrže na vodu, která byla namontována v polovině prosince, následně tak mohlo začít skládání potrubí vodního čerpadla. Naviják na tvarově stálou hadicí je s elektrickým navíjením, za kabinou vznikly dva nové větší úložné boxy.
V únoru 2021 proběhla instalace nových plechů nástavby. Následovala příprava vozidla na nový lak, který byl dokončen v průběhu dubna. V květnu probíhalo polepování bílým pruhem, nápisy a znaky výjezdové jednotky. Dále byly vyznačeny obrysy vozidla pomocí reflexní nálepky.

V červnu byl na novou dřevěnou podlahu nástavby položen hliníkový slzičkový plech. Zbytek roku 2021 probíhalo natažení kompletní nové elektroinstalace v nástavbě, montáž světel, blinkrů a majáků. Držáky vybavení jsou z hliníku.
Začátkem roku 2022 byly osvětleny úložné prostory LED pásky a zbylé vybavení instalováno na svá místa. V druhé polovině roku byla dokončena rekonstrukce vnitřku kabiny – zde bychom rádi poděkovali panu Petru Kopřivovi za výrobu dřevěných beden na tlakové láhve a na odkládání osobních věcí.
Poté byla rekonstrukce opět pozastavena a dostaly přednost jiné projekty.
V roce 2024 byl dokončen ovládací panel čerpadla, instalována nová vysokotlaká hadice. V srpnu došlo k napuštění vodní nádrže a následnému přetěsnění potrubí. Do konce roku pak probíhaly dokončovací práce a v únoru 2025 se naše LIAZka zúčastnila masopustního průvodu. Zařazena na výjezd byla v březnu 2025.

Vozidlo je vybavené převážně na technické zásahy, nechybí ale ani vybavení na zdolávání požárů. Výbava obsahuje např. prostředky pro likvidaci obtížného hmyzu, osvětlovací balón a LED stativ, motorovou a rozbrušovací pilu, prostředky na likvidaci úniků PHM nebo vybavení na odčerpávání vody.
Na vybavení celkovou částkou 110 000 Kč přispěly obce Třebusice, Zvoleněves a Kamenný most, firmy BERNARD KLIMA a IPPOS Bohemia. Obrovské poděkování patří také zřizovateli, obci Brandýsek.










































































































